Zkušenosti v OVB Roudnice nad Labem

Relativně mnoho z Vás mě kontaktuje s otázkami typu: Proč jsi odešel z OVB? Co si myslíš o OVB? Nejčastěji se ptají lidé z Roudnice nad Labem, kde jsem působil. Proto jsem se rozhodl sepsat mé zkušenosti, aby si o nich mohli přečíst i ti, kteří mě osobně neznají.

Svoji kariéru jsem začínal v roce 2011 v OVB Allfinanz v Roudnici nad Labem. Jak se mi společnost OVB jeví rok po jejím opuštění? Upozorňuji, že se jedná pouze o interpretaci mých zkušeností. Ty mohou být značně subjektivně zabarvené. Taktéž je možné, že se leccos změnilo. Nicméně podle zpráv lidí, kteří jsou tam rekrutováni, se toho příliš nezměnilo.

Struktura

Fungoval jsem ve struktuře Dita Slezáková ->Jan  Hamr -> Jan Radovský -> Miroslav Kala -> Zuzana Nováková -> Václav Procházka. Od p. Hamra dolů při jednání s klienty vystupují spíše jako poradci ProfiFP než OVB. Většinu zkušeností jsem sbíral od členů Roudnické kanceláře. Tedy strukturně od Míry Kaly dolů. V současnosti v Roudnici působí další dvě struktury OVB. Jedna vystupuje jako Saic & Co. a o druhé se mi zatím nepodařilo zjistit vůbec nic.

Prostředí a zázemí

Největší síla většiny struktur v OVB tkví ve vztazích mezi poradci a v zázemí, které nabízejí. Jedná se takřka výhradně o mladé lidi s podobnými zájmy a názory. Proto tolik lidí ta práce baví. Není to ani o té práci samotné, jako spíš o tom, že v práci máte mnoho kamarádů a dobrých známých. Alespoň dokud jste na stejné lodi. Něco jiného potom nastává, pokud se rozhodnete mít vlastní hlavu a nedělat přesně to, co se po Vás chce.

Zázemím myslím zejména softwarové, informační a motivační zázemí a kanceláře. Kdykoliv potřebujete znát nějaké informace, tak máte několik možností kam se obrátit. Na vedoucího nebo kolegu, na call centrum OVB anebo na někoho z mnoha lidí z partnerských společností, kteří jsou tu proto, aby pomáhali OVBákům. Taktéž OVBportál určený k evidenci smluv a dokumentů je relativně kvalitní.

Motivační zázemí? Vezměte si vedoucího, který Vás neustále tlačí k co nejvyšší aktivitě a přičtěte potřebu být stejně dobří jako okolí a zajímavé motivační akce a bonusy. Dostanete zázemí motivující k práci jako málo kde jinde.

Dalším plusem OVB z Roudnice nad Labem jsou kanceláře. Všechny tři skupiny mají reprezentativní kanceláře na relativně dobrých místech. Rozhodně se jejich poradci nemusí za ,své‘ kanceláře stydět.

 

Proklientský přístup

I zpětně si troufám tvrdit, že jsem se dostal do jedné z kvalitnějších struktur v rámci OVB. To ostatně neoficiálně potvrdili i zástupci některých pojišťoven. Nikdy jsem se nesetkal s rozpouštěním úspor v IŽP, s klienta poškozujícím pravidelným nahrazováním smluv ani jinými jednoznačně loupežnickými praktikami. Přesto jedním z důvodů mého odchodu byla právě kvalita. Hlavní výtku, kterou k práci této struktury mám, je nepopiratelné protěžování IŽP. Žádný skutečně proklientský poradce Vás nenechá ,spořit‘ více než 500kč v IŽP. Přesto valná většina pravidelných investic byla realizována pomocí IŽP. Podle zpráv, které mám od známých, kteří jsou neustále rekrutováni, u tohoto rozložení investic i zůstali. Jasným potvrzení je postoj k druhému pilíři důchodové reformy. Nejenom Roudnická struktura OVB se totiž rozhodla klientům rozmlouvat vstup do 2. pilíře a doporučovat jim místo nejlevnější produktu na trhu ten nejdražší – upravenou verzi investičního životního pojištění.

Rekrutování nových poradců

Roudnická struktura OVB pod vedením Míry Kaly ani ostatní Roudnické kanceláře nekazí pověst firmy v rozsahu rekrutování. Za ten rok, co jsem z OVB pryč, se mi ozvalo mnoho známých, že jsou rekrutování s otázkami, proč já jsem vlastně odešel a jaký mám na ně názor.  Zbývá málo mladých lidí z okolí, kteří nebyli alespoň jednou osloveni.  To vše je ale relativně logické. Je nutné si uvědomit, že fungují na principu pyramidy a nejjednodušší forma zbohatnutí tak je nabrání co největšího počtu spolupracovníků.

Smlouva

Na veškeré výtky výše mi můžete odpovědět: ,,Je to jen o lidech. I v OVB narazíte na kvalitní poradce.“ Existuje ale argument proti OVB, který jen těžko někdo popře. Tím je smlouva o obchodním zastoupení. Ta je pro poradce nejhorší, s jakou jsem se zatím setkal. Dokud jste poslušně pod OVB, jediné co Vás může mrzet, je, že nesmíte nijak spolupracovat s jakoukoliv jinou finanční institucí. Nicméně to platí pro většinu společností tohoto typu. Že OVB nemá v partnerech Vaší oblíbenou firmu? Máte smůlu!

Problém nastane, pokud se rozhodnete přejít k jiné společnosti (nakonec se pro to rozhoduje většina poradců, kteří poradenství myslí vážně). V tu chvíli se musíte připravit na mnoho nepříjemností. První věc, kterou si musíte uvědomit je, že Vás čeká 6ti měsíční výpovědní lhůta, kdy stále nesmíte spolupracovat s žádnou finanční společností. Navíc ve smlouvě je další 12ti měsíční konkurenční doložka (zákaz práce ve financích), která má odstrašit velkou část ,rebelů‘. Nicméně ta je považována za právně neplatnou a tak ji většina lidí ignoruje.

Nenechali jste se zastrašit? Čeká Vás ještě několik nepříjemností! Společnost ,zamrazí‘ Vaše provize. Smlouvy, které nestihly být proplaceny před výpovědí, už Vám ani proplaceny nebudou. Taktéž s klienty by se měl poradce rozloučit. ,Patří‘ totiž společnosti OVB a poradce je nesmí po odchodu vůbec kontaktovat. To samé platí i pro bývalé spolupracovníky, které nesmíte kontaktovat s nabídkou změny společnosti.

Při svém přestupu jsem ale naštěstí žádné problémy neměl. Za to vděčím rozumnosti bývalých nadřízených, kteří se rozhodli neházet mi klacky pod nohy.

To už je moc!

Během léta jsem se setkal s jednáním kanceláře Saic & Co, které mi naprosto vyrazilo dech. Setkal jsem se s dvěma mladými lidmi, kteří k nim byli rekrutováni. To by nebylo nic zarážejícího. Jenže oběma bylo méně než 18 let! Sami sice nebyli schopní říct, co tam vlastně dělají, ale pokud se skutečně měli scházet s klienty a podepisovat s nimi smlouvy, tak se jedná o jednoznačně protizákonné jednání. To bohužel zatím nemohu ani potvrdil ani vyvrátit.

Shrnutí

Vzhledem k nevýhodné smlouvě, špatnému jménu společnosti, nízkým provizím a nepříliš proklientskému přístupu bych vstoupit do OVB nedoporučil nikomu, kdo to s poradenstvím myslí vážně. Pokud ale člověku jde o snadno vydělané peníze a dobrou partu, pak bych mu jistě OVB určitě nevymlouval. Takovýto člověk si zde přijde na své. Bohužel to nejspíš odnesou jeho známí.

Ještě jednou upozorňuji, že tento článek podával pouze jeden pohled na společnost OVB. Vycházel ze zkušeností z práce v kanceláři v Roudnici nad Labem. Navíc byl značně ovlivněn zprávami o tom, co se děje v jiných strukturách.Proto můj pohled v době, kdy jsem tam pracoval, a těsně po odchodu nebyl tolik skeptický. Navíc nesmím zapomenout na fakt, že právě Míra Kala, Zuzka Nováková, Vašek Procházka a spol. mi dali ty nejdůležitější základy a zkušenosti z oblasti financí, za které jsem jim dodnes vděčný.

 

Komentáře   

 
+1 # Jindřich Buk 2013-12-11 22:22
Co je jím myšleno?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # policie_čr 2014-03-11 04:31
Sám jsem byl před lety rekrutován do ovb. Bylo mi sotva 15let... jako co? měl jsem začít někomu radit?? ohledně financí? v patnácti???.....pak řekli s klidem, at přinesu maturitní vysvědčení někoho z rodičů a že mě zapíšou na jejich jméno s jejich maturitou ?!! a stejným způsobem tam byly registrovány zástupy nezletilých. Až to vypadalo že jediný klienti OVB jsou zoufalý rodiče těch spratků, kteří pro ně udělají všechno a po tom co jim poskytli maturitu přišel čas na jejich účty .......... Bohužel vím že v Praze se situace vůbec nezměnila ani dnes. Naopak otevřeli novou pobočku a já slyšim stále víc mladších lidí tu stejnou písničku o tom jak je to nejlepší práce, že je to šance nahrabat si jako mladej a každej kdo tam nedělá nebo nezačne zítra je naprostej tupec. Rozhodl jsem se tedy podat trestní oznámení na OVB a půjdu vypovídat k soudu!! Rozmyslel bych si to jedině po slušném úplatku od OVB. Takže pokud o téhle kauze brzo neuslyšíte v televizi, tak budete vědět jak jsem dopadl
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

 
 
0 # m 2015-01-15 21:10
Take chci podat trestni oznameni nebo medializovat moji zkusenost tam.pokud to ctes, napis.ridam se k tobe
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

 
 
0 # policie_čr 2014-03-11 05:00
jiank pěkná stránka ......dokážu jí ocenit .. řeknu ti jen že umíš pěkně psát to jo, klasika po přečtení už jsem veřil že jsi jedinej a nejlepší poradce, kterej mi dokonce něco ušetří.......................k oukám že udělat dobrou reklamu umí kde kdo. Pochopil jsi že prachy co jsi dostal v ovb je jen hoooodně malej zlomek toho co bys se k tobě mohlo dostat, takže ses zařídíl co.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

 
 
0 # Jindřich Buk 2014-03-11 08:55
Dovolím si také tykat. Musím uznat,že Vaše akčnost mě velice těší. Konečně někdo, kdo nechce pouze ignorovat protizákonosti, které se v OVB dějí. Rekrutování pod 18 prostě je (tedy ta následná práce na cizí živnosták atp). Budu doufat, že o tobě v televizi uslyšim.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Buk 2014-03-11 09:08
Za tohle ocenění mnohokrát děkuji. Těší mě každé ocenění dobře odváděné práce. Je to moje srdeční záležitost.
Ne, to si nemyslím. Nejsem jediný ani nejlepší. Znám několik lidí, kteří vyznávají podobné hodnoty, ale mají větší zkušenosti. Považuji je tedy za lepší.
Druhá půlka komentáře ale z ní tak, že něco změnilo tvůj názor. Co to bylo? Já mám pocit, že z těhle stránek se snažím reklamu minimalizovat na Vy a já. Do článků většinou příliš reklamy nedávám.
OVB je o rekrutování, o vytváření pasivního příjmu. Z tohoto pohledu považuji za logické, že člověk, který netvoří tým a nefláká IŽP bude hledat místo, kde vydělá nejen klientovi ale i sobě. Máš jiný názor?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # 2015-01-23 10:44
Pasivní příjem :)? Stále jedou v OVB demagogii renty na LD, kterou reálně uvidí tak 1 člověk z 50.000? Možné to je... Ale.

Zkuste se zeptat Vašich nadřízených v OVB, co to jsou následné provize. Většinou to bagatelizují, že to je pár korun. Ano, v OVB ano. Protože centrála si nechá 50% následných provizí a po 12,5% zbytek rozdělí mězi LD, RD, BD, BL.

Pokud budete pracovat například v poolu, bude Vaše následná provize ve stejném procentuálním podílu, jako získatelská. A věřte mi, je to časem ranec, díky kterému skutečně můžete vydělávat jen za péči, nez nutnosti sekat stále nové a nové smlouvy. Za první rok v poolu tvoří má následná provize cca 2.500 korun měsíčně (rozpočítáno, měsíčně to nechodí). A to se bavíme o osobním obchodě. Nezapomeňte, že i v poolu můžete vést tým a čerpat rozdílové provize :).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

 
 
0 # Jindřich Buk 2015-01-23 11:14
Co pamatuji, tak ano. Stále si myslí, že na to dosáhnou všichni.
Potvrzuji veškerá další tvrzení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # já_číslo_2 2015-03-03 22:11
2 500,-/měs , no tak tomu říkám peníze... kdo chce opravdu pracovat s lidma, s kontakty, budovat vztahy a přitom vydělávat peníze, tak ty aktivity dělá a promění je v peníze. Ale pokud mi někdo poví, že průměrem má 2 500,-/měs. z vlastní produkce, tak to nemůže být nikdo jinej než línej student, kterýmu stačí jít ve středu na pivo a občas se projít v saku, aby měl pocit, že ty finance opravdu dělá. promiň (nechci vyřit vody, ale takhle to na mě působí). není kariera jako Kariera.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Buk 2015-04-06 13:07
Já číslo 1 mluví o následných provizích. Tedy o provizích, které v OVB jsou vůbec vypláceny až od BL. O tom, kolik má celkově měsíčně se nezmiňuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # 2015-06-27 22:57
Tady se přesně projevuje ta demagogie. Jindřich už na to odpověděl, nicméně já se to ještě potvrdím a doplním. Následné provize a získatelské provize jsou něco úplně jiného. Například získatelská provize z ŽP je většinou 180% ročního pojistného, následná je u tohoto produktu pouze 2,5% ročního pojistného. Rozdíl, co? U majetkového pojištění (které v OVB prakticky nikdo nedělá - proč taky, když ta následná není) se už získatelská většinou rovná následné nebo je cca o polovinu nižší. Znám poradce v poolu, který má pod správou 9,32 milionu ročního pojistného jen na pojištění vozidel. To je pouze z povinných ručení a havarijních pojištění následná provize ve výši 1,42 milionu ročně - tedy něco, co v OVB neuvidíte, protože se to ztrácí na centrále a po chabých procentech, jak už jsem psal, se to rozpustí v té slavné struktuře. Musím to rozepsat do více komentářů, prý je to dlouhé :D.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

 
 
0 # 2015-06-27 22:58
Není to ani půl roku od mého posledního komentáře a již jsem na měsíční následné provizi 8.000,- Kč. To roste, že? A pro překvapení diskutujícího, stále dělám nové obchody s velmi vysokou získatelskou provizí. Ale rozdíl je v tom, že roste následná a já se tak blížím k bodu, kdy už nebudu muset. A světe div se - můj klientský kmen vlastním na základě smlouvy! Tedy můžu si ho převést i k jiné firmě, můžu ho dokonce i prodat :). To je budování firmy. Co můžete prodat v OVB? Když vaše klienty dle smlouvy vlastní zase OVB. Nebudujete s prominutím ani prd. Je zajímavé, jak často se v OVB cituje Kyiosaki, přitom právě tam jsou nuceni poradci kvůli absenci následných provizí a absenci vlastnění čehokoli běhat krysí závod.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

 
 
0 # 2015-06-27 22:58
A ohledně té renty? Jak se jmenoval ten rentista, kterému OVB vypovědělo smlouvu? SLD Horák tuším, že? Toť asi k té jistotě :D té renty. Je jistá tak dlouho, dokud ji OVB bude ochotná vám dávat... Až ta doba pomine, stačí výpověď a začínáte s holým zadkem na startovní čáře :).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Buk 2014-03-11 22:41
Nenapsal jsi to jednoznačně. Omlouvám se tedy za nepochopení.Děkuji za další kladné hodnocení technické a obsahové stránky stránek,
S názorem, že účelem tohoto webu je házet špínu na ostatní a pokládat se za jediného dobrého, se ztotožnit nemohu. Zařadím si to tedy do krabičky s názvem, ,,Ti, kteří si mě zařadily do krabičky Rádoby poradci". Nebo mi odpovíš na otázky z předešlého komentáře, abych si mohl vzít ponaučení?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # ProfiFP 2015-10-26 08:32
Zdravím,
jelikož už 3 měsíce pracuji v ProfiFP tak jsem nemohl přehlídnout tento článek. Autorovi článku neříkám, že pár věcí co v článku uvedl jsou chybné. Sám nesouhlasím s lidmi od OVB, řekněme, že znám pár bývalích spolupracovníků ze společnosti OVB, kteří dokázali "ojebat" dost lidí o dost peněz. A to, že lidé pod p. Hamrem vystupují pod značkou ProfiFP (15% z OVB) tak to je z důvodu, že společnost ProfiFP se snaží dělat jinou, kvalitnější a lepší práci s klienty. Sice dělám v tomhle biznisu krátce, ale po absolvování ProfiFP 6 týdenního kurzu se za každou cenu snažím provádět skvělou práci ohledne finančního poradenství. Už hodně lidí mi řeklo, že s OVB nic mít nechtějí, dokonce i můj vlastní otec, který je momentálně mým klientem, jelikož viděl, že neodvádím zas tak špatnou práci s klienty. S klienty se vždy snažím najít správné řešení a nepotřebuju k tomu lidi upsávat k špatně udělaným pojistkám ze kterých budu mít více peněz.
PS: Až teprve 2 měsíce mi bude 18.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Jindřich Buk 2015-10-29 19:38
Ï já Vás zdravím.
Děkuji za podělení se o Váš názor. I Vy sám jste vlastně důkazem,že ProfiFP není ani zdaleka tak lepší, jak se snaží prezentovat. Vy vlastně ve společnosti budete 5 měsíců působit ilegálně. Jak tam můžete pracovat, když nemůžete mít živnostenský list? Jak můžete pracovat s klienty bez potřebných oprávnění od ČNB?
Samozřejmě je dobře, že se to snažíte dělat poctivě, ale nenechte si věšet bulíky na nos. I já začínal pln pozitivních emocí ale odcházel jsem pln negativních emocí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # ABCD 2015-12-17 18:07
Rád bych nějak okomentoval to protěžování IŽP. S ProfiFP spolupracuji přibližně rok,a nezažil jsem, že by někdy někdo spořil do IŽP. Dokonce snad na druhém školení nám říkali, že spoření přes IŽP je zlodějina a ať se to neopovažujeme dělat, že jedinný význam má u mladého člověka, kterému chce přispívat zaměstnavatel a on tím získá lepší výnosy než z PP. Samozřejmě, i ve struktuře ProfiFP už jsou značné rozdíly v kvalitě, nicméně opravdu jsem se nikdy nesetkal s neférovým jednáním vůči klientovi...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

 
 
0 # 2016-01-24 17:57
Zaměstnavatel může ale přispívat na mimořádné pojistné, které není zatíženo takovým poplatkem. To Vás také učili? Vsadím botajdy, že místo IŽP Vám doporučují sjednávat OPF - primárně Conseq. A stejné botajdy vsázím na to, že se sjednává na 30 i více let, je to tak? Pokud ano, děláte jen o něco lepší IŽP. Klient se tak pěkně na začátku podojí o solidní poplatek (OPF samo o sobě je ok, nicméně se dá nastavit pro klienta férověji). Je to analogicky podobné tomu, jako kdyby Vám prodali ve fitku permici na 15 let dopředu...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # ABCD 2016-01-25 06:59
Jistěže ano, bylo by dost nepříjemné být okrácen o takto důležitou informaci:) Jinak máte naprostou pravdu, sjednáváme hlavně ConseQ. Se sjednáváním na 30 let s Vámi souhlasím jen částečně, je to klient od klienta. Já osobně nastavují zpravidla na 10 let, ať si klient sám osahá skutečné výnosy, vždyť smlouva se dá kdykoliv navýšit. S přirovnámím permice mohu souhlasit, ale vždyť to máte všude, ať už SS, PP, IŽP nebo OPF.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

 
 
0 # ABCD 2016-01-25 19:59
Ještě si dovolím podotknout, že pokud klient nepožaduje likviditu, tak často řešíme spoření způsobem otočit ve stavebku, zainvestovat, otočit ve stavebku, zainvestovat a tak pořád dokola. Další varianta (nelikvidní) je spoření do Generali La Vita, kde bude mít klient pojištěnou pouze smrt a (klidně vyšší) spoření. Cena smrti se vychází u Generali asi nejlépe, zároveň je velký bonus za bezeškodní průběh, díky čemuž se stává ještě efektivnější než samotný Active Invest. Rizika se pak doladí v jiné smlouvě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

 
 
0 # Jindřich Buk 2016-01-25 23:50
A už jste někdy viděl smlouvu životního pojištění, která by byla starší než 10 let? Nebo dokonce někoho, kdo smlouvu "dožil"? Takových moc není. Šance na bonus tedy není příliš velká, vzhledem k tomu, že musí být splněny obě podmínky. K tomu nezapomeňte, že zisk budete muset zdanit a i vstupní poplatky jsou tam vyšší. Máte tak extrémně nelikvidní a drahý produkt s určitou šancí, že možná vyděláte díky bonusu (PS. není to bonus za bezeškodný průběh). Jediný smysl bych viděl při intenzivním přispíváním od zaměstnavatele.

Permice: ano v tom máte pravdu kromě OPF. Tam máte tu dobu jen ve svých rukách. Proto také PP a IŽP na spoření zásadně nesjednávám, SS jen vyjímečně, pokud klient ví, že je to přesně na 6 let. OPF sjednávám na max 5 let. I to je příliš. Ideálnější je průběžné placení poplatků.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # 2016-03-10 09:04
Prostudujte poplatkovou strukturu La Vity - patří totiž k IŽP s jedním z nejvyšších poplatků za správu fondů.

Jinak jak píše Jindra - u OPF to máte v rukou. Argument, že to tak je i u jiných produktů neberu... Takhle kdysi v ProfiFP obhajovali investice skrze IŽP - říkali: "Vždyť to dělá každej, ale zase tam nabombí i 4.000 měsíčně, my přece dáváme jen 1.000 pro daňové úlevy." V překladu - vezměte si, jak ostatní poradci kradou ve velkém, to my krademe jen po troškách...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

 
 
0 # Josef 2016-03-20 19:58
Dobrý den kdyby někdo potřeboval pomoc prosím ozvěte se 702058147 Josef sneberk FP consulting
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

 
 
0 # Michael 2016-08-24 15:08
Byla mi nabídnutá od kamaráda spolupráce jako finanční poradce v neděli jdu do jejich kanceláčí v Č.B.
Chci se jen zeptat na co si dát pozor ..
Nechci obírat svoje známé nebo tak ..
Beru to jen jako možnost malého přivýdělku
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

 
 
0 # Štěpán Kubeček 2016-08-24 15:14
Dobré odpoledne,
konkrétně v Budějovické kanceláři (na výstavišti) se nemáte čeho bát. Nikdo vás do ničeho nebude tlačit, a práce se tam odvádí maximálně kvalitně.
Neváhejte, jděte se podívat a sám uvidíte, jak to na Vás zapůsobí, ale buďte si jistý, že pokud budete spolupracovat s kýmkoliv z tamní kanceláře, tak rozhodně nikoho neoberete, naopak, spoustě lidí opravdu pomůžete.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

 
 
0 # Jindřich Buk 2016-08-24 15:20
Dle komentáře (nebo spíše LinkedInu) p. Kubečka se jedná o stejné ředitelství OVB, pod kterým jsem pracoval já. Mohu tedy potvrdit, že se nejedná o ty obvyklé OVB loupežníky. S tou maximální kvalitou bych to sice tak nepřeháněl (nicméně nevím, zda tato kancelář není lepší, než co já znal), ale na OVB rozhodně silně nadprůměrné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jindřich Buk 2016-08-24 15:15
Největším problémem zůstává životní pojištění. Pokud by někdo jen vyslovil, že je to skvělý produkt, ve kterém se lze pojistit a přitom spořit, tak ruce pryč. Pojištění má pojišťovat ne spořit! Dneska se ale už pomalu trh obrací od investičního životního pojištění k podílovým fondům jako je třeba Conseq. Bohužel u smluv předplácejí poplatky na desítky let dopředu.
Upřímně finanční poradenství není příliš dobrý přivýdělek. Buď si přivyděláte málo, nebo za cenu nekvalitních služeb. Kvalita s velkými zisky je běh na delší cestu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Petr Seibot 2016-09-05 05:46
Dobrý den, ve článcích výše čtu jen negativa na prodej finančních produktů. Chtěl bych ale říct, že finanční poradenství je o doporučení konceptu klientova portfolia a ne o prodeji jednotlivých produktů. Proto jsme v naší společnosti vymysleli aplikaci, která pomůže jak poradcům, tak klientům. Pokud by někoho z Vás zajímalo více, ozvěte se.
Práce poradce může být zajímavá a i férově pracující poradce si může vydělat zajímavé peníze a časem mít i následné provize z portfolia, které spravuje. Petr
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

 

Přidat komentář



Anti-spam: Sestav puzzle
¨Finanční plán